Review Concealer Mary Kay

Magical of PERFECTING CONCEALER
===============================
Hari ini nor nak kongsikan pasal "PERFECTING CONCEALER"..

Gambar yang pertama tu kesan parut jerawat dan kesan panahan matahari masa bekerja dulu buat kulit jadi tidak sekata.Gambar ni nor ambil sebelum guna Melacep Serum..sekarang dah semakin pudar yang hitam-hitam itu. Selain itu adalah kawah-kawah kecil bekas gatal tangan picit jerawat dulu-dulu kala.

Gambar kedua adalah hasil selepas sapuan "PERFECTING CONCEALER" dan CC cream..Lihatlah hasilnya... Penyamaran untuk bintik hitam, kesan parut semuanya lenyap.

Kelebihan " PERFECTING CONCEALER " adalah :
  1.   Menyamarkan kecelaan, bintik hitam, dan ketidaksempurnaan kulit yang kecil.
  2.  Teknologi light-diffusing ini dapat membantu mengaburi garisan halus dan membetulkan ketidaksempurnaan dari segi optikal
  3. Litupan yang tahan lama.
Oleh yang demikian, percayalah... Langkah PERTAMA untuk mencipta kemasan sempurna adalah dengan menyamarkan kecelaan di wajah anda. Ia seumpama mendapat wajah yang halus dan mulus.

"PERFECTING CONCEALER" bersifat NON-COMEDOGENIC yang mana ia tidak menyumbat pori dan membenarkan kulit kita bernafas seperti biasa.. Best kan?

Tidak perlu make up tebal untuk menutup cela.."PERFECTING CONCEALER" amat membantu untuk mendapatkan kemasan make up yang sempurna.

Inilah salah satu produk Mary Kay yang menjadi teman setia di wajah saya. Anda bagaimana?



Perunding Kecantikkan Mary Kay
Nor Rasidah Binti Sidek

#MKbynor
#itsnorturntoshine2017

No comments:

Post a Comment

Copyright to PENGEDAR SAH SHAKLEE
Designed by UMIESUEstudio 2015