Foundation Matte Mary Kay

"Aku kn nk ty la..knp kalo pkai foundation mcm xsekata erk?

Mcm2 aku pkai...sama je peginya

Aku igt sbb muka aku yg xkene dgn foundation..."

👆👆👆👆👆

Di atas adalah keluhan rakan saya tentang foundation yang dia pakai selama ni. Macam-macam dah cuba tapi tetap tak kena pada muka dan tak sekata.

Apa lagi, nor tanpa ragu-ragu terus cerita pasal foundation MK dan kelebihannya. Dan dia jugak tanpa ragu-ragu sudi beli 1 tiub foundation Mary Kay yang comel ni..

Dan hari ini dia sapu foundation Mary Kay buat pertama kalinya selepas barang sampai semalam.
Alhamdulillah sapuan sekata.. Tiada lagi capuk-capuk bila sapu foundation.. Best kan..


Siapa nak test foundation ni, boleh roger-roger nor.. Nak beli terus pun boleh..In shaa Allah puas hati..Dapatkan konsultasi sepenuhnya sebelum dan selepas pembelian dari nor ye..




Perunding Kecantikkan Mary Kay
Nor Rasidah Binti Sidek
0196125530
#MKbynor
#Lamiraclebee
#itsnorturntoshine2017
"Memperkayakan kehidupan wanita"

No comments:

Post a Comment

Copyright to PENGEDAR SAH SHAKLEE
Designed by UMIESUEstudio 2015