Kerjaya dalam Mary Kay

Saya Seorang Perunding Kecantikan Mary Kay
================================
Sekarang tengah fenomena Mary Kay kan..ramai yang berminat dengan bisnes Mary Kay lebih-lebih lagi wanita.. Sebabnya wanita mana yang tak nak cantik kan lebih-lebih lagi muka jadi teruk lepas guna produk sekian dan sekian..

Apa yang nor suka dalam peluang kerjaya Mary Kay, setiap tangga yang nak dicapai ada guideline dia. Ada 'challenge' yang company beri supaya kita ada 'GOAL' 🎯🎯🎯 untuk dicapai. Dan...... Setiap 'CHALLENGE' 🚵🚵🚵pasti ada hadiah 🎁🎁🎁 yang sangat 'BEST' company tawarkan. Nak tahu pasal hadiah-hadiah ni, nanti PM nor ye..📞📞📞

Lagi satu, dalam kerjaya Mary Kay... perjalanan nor bukan berkenaan diri nor sendiri tapi ia berkait rapat macam GAM UHU dengan memperkayakan kehidupan wanita lain. Bila nor memperkayakan wanita lain, mencantikkan wanita lain, tidak semena-mena nor memperkayakan diri sendiri tanpa sedar.

Nor suka kerjaya nor sebab nor perlu keluar bila temujanji ditetapkan... Misi nor memperkayakan wanita diluar sana dari segi penampilan diri dan mungkin juga kewangan kawan-kawan nor semua.

Apa yang nor perasan, lepas nor sertai Mary Kay sebagai kerjaya sepenuh masa, nor sentiasa menjaga penampilan diri agar sentiasa kelihatan cantik. Dan semestinya walaupun dah jadi suri rumah duit extra mesti kena ada. Mary Kay bantu dari segi tunai. Hadiah??? Jangan katalah..boleh katakan setiap minggu @ bulan pasti ada hadiah yang nor terima daripada syarikat atau leader-leader nor.. Best kan?

👆👆👆 Nak tahu lebih lanjut, tolong jangan segan nak wassap. Tiada istilah melepas atau terlambat, cuma peluang keemasan jangan tunggu lama-lama.Wassap sekarang lagi bagus..

Jadikan nor Perunding Kecantikkan anda supaya nor boleh bantu anda sepenuhnya untuk dapat kan kulit yang lebih sihat dan cantik seperti yang diimpikan.

Jangan minta untuk cantik sekarang... Tapi carilah untuk cantik berpanjangan.. In shaa Allah.. Bila cantik, percayalah keyakinan diri pun bertambah. Betul kan?

Hubungi saya untuk temujanji tau... Nak bina kerjaya, nak kulit cantik, nak duit tepi, Mary Kay ada untuk anda..Peluang kerjaya sentiasa terbuka..



Perunding Kecantikkan Mary kay
Nor Rasidah Binti Sidek

 

#MKbynor
#Lamiraclebee
#MKtemerloh

No comments:

Post a Comment

Copyright to PENGEDAR SAH SHAKLEE
Designed by UMIESUEstudio 2015