Mary Kay Gel Semi Matte Lipstick

Assalammualaikum...

Malam ni dapat semangat nak tulis entry pasal Mary Kay Gel Semi Matte Lips sebab nor baru lepas marathon review 6 color gel semi matte lipstick.

Sebelum tuh, meh kita kenali lipstick keluaran baru Mary Kay ni..

Lipstick Gel Semi Matte ni merupakan gincu liputan penuh pertama yang dikeluarkan oleh Mary Kay dengan menggunakan teknologi mikrosfera gel ( patut bila apply light n smooth je ) terkini untuk memberikan warna yang menawan, tahan lama sehingga beberapa jam tanpa mengeringkan bibir.

Mary Kay Gel Semi Matte ni memang lembut je bila apply kat bibir macam sentuhan sutera. Pastu lak memang syok la sebab bila apply kat bibir dia meliputi keseluruhan bibir dengan cantik macam balut bibir uolls dan menutupi cela yang ada..Syok kan.

So, Kalau korang nak tau warna Gel Semi Matte ni ada 8 keseluruhan warna semuanya.

BASHFULL YOU - siapa yang suka rona ' NUDE' atau natural seperti tidak memakai apa-apa make up, sesuai guna warna ni. Tapi kalo tanya saya, ia bukan jadi pilihan hati..saya akan blend dengan warna lain supaya ada sentuhan warna sedikit.


MIDNIGHT RED - see the  color of Midnight Red.. Fuh..mengancam oooo... Orang kata merah itu GARANG...but for me, color ni sungguh menawan. Boleh sesiapa yang memandang akan kata " You're so gorgeous "..





RICH TRUFFLE- Color ni pun nampak natural. sesuai la untuk penggunaan siang hari yang memerlukan  uolls make up yang simple..Sesuai untuk mereka yang Ready, Set , Go... So warna ni ok ckit pada saya berbanding Bashfull yang kelihatan sedikit pucat.



CRUSHED BERRY- Color ni akan buat u looks so elegant.. Rona berry ni tidak keterlaluan untuk digunakan pada sebelah siang ataupun malam. Nice color.



POWERFUL PINK - yang ni nanti nor review..sebab hari tu order sudah kena sambar dengan beauty client.. tunggu next delivery nor akan review semula.

Always apricot - Color ni nampak lembut..sesuai untuk kegunaan siang hari...nampak manis dan sopan.


MAUVE MOMENT- color ni jadi kegemaran saya.. Warna sedikit pinkish.. Tapi memang terletak dibibir bila apply..sesuai untuk siang hari..nampak sopan dan ceria... Sweet like candy..



POPPY PLEASE- color ni kawan review cantik juga..merah menyala..tapi takdela sampai panas macam api kan.. By the way, lipstick ni dah OOS.

Nor himpunkan 6 jenis lipstick ni dalam 1 gambar.. So uolls boleh refer color mana yang uolls nak..


 Mary Kay Malaysia Independent Beauty Consultant

NOR RASIDAH BINTI SIDEK
SMS/WHATSAPP : 019-6125530
Instagram : Rasidah.Sidek

No comments:

Post a Comment

Copyright to PENGEDAR SAH SHAKLEE
Designed by UMIESUEstudio 2015